avatar Jestem Mariobiker1973 z miejscowości Niedrzwica Duża. Mam przejechane 177590.37 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.56 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Mariobiker1973.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys Scarpe

15.02.2015 - Sandomierz

Niedziela, 15 lutego 2015 · dodano: 15.02.2015 | Komentarze 8

Niedrzwica - Osmolice - Strzyżewice - Zakrzówek - Sulów - Szastarka - Polichna - Wolnica - Modliborzyce - Zaklików - Lipa - Radomyśl - Zaleszany - Gorzyce - Sandomierz - Dwikozy - Zawichost - Annopol - Kraśnik - Wilkołaz - Niedrzwica

Zamiast grzecznie pójść spać po nocnym dyżurze to wymyśliłem sobie wycieczkę do Sandomierza. Przy okazji odwiedziłem dwa sąsiadujące z lubelskim województwa - Podkarpackie i Świętokrzyskie. Słoneczko pięknie świeciło wietrzyk dmuchał w plecy po prostu wycieczka ideał. Niestety nic nie trwa wiecznie. Kilka kilometrów przed Sandomierzem (w Gorzycach) Nie wiadomo kiedy i po co na koło usiadły mi dwa owczarki. Całkiem duże a w dodatku nie lubiące rowerzystów. Adrenalina zadziałała i od razu depnołem na pedały, coś tylko zatrzeszczało (w kolanach). Kundle miały niezłą kondycję i przez prawie pół kilometra cisnęły ponad 50 km/h aż zrezygnowały. Po krótkim spacerku na Sandomierskim Rynku ruszyłem w drogę powrotną. Nie dosyć, że wmordewind, ziąb pieruński to na dokładkę kolano mocno odczuło sprint przed kundlami. Cóż było robić, w tempie turystyczno-rekreacyjnym dowlokłem się do domu. Po powrocie sprawdziłem temperaturę było -4C !

Pochmurny Zaklików (jeszcze)
Pochmurny Zaklików (jeszcze) © MARIOBIKER1973

Sulów - stok narciarski (bez śniegu)
Sulów - stok narciarski (bez śniegu) © MARIOBIKER1973

Lubelskie :)
Lubelskie :) © MARIOBIKER1973

Mariobiker1973
| 10:56 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj @ Norbert To w ramach przeprosin, że go ostatnio zaniedbywałem ;)
@ De5troy3r Dzięki :)
@ DreamMaker :)
@ kbialy2002 Z Lublina w Bieszczady to jeszcze kawał drogi ;) Zapraszam na Roztocze powinno Ci się spodobać. Jeśli mi się uda to postaram się kiedyś wpaść do Elbląga i trochę z Wami pokręcić :)
De5troy3r
| 19:54 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Tak myślałem, że będzie trzycyfrowy wynik. Ale aż tyle o_O Pogratulował ;-)

Pozdrawiam,
Piotrek.
DreamMaker
| 19:39 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Zazdraszczam kilometrażu :)
kbialy2002
| 12:10 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Świetna pogoda i świetny wypadzik... My niestety nie mieliśmy takiej pogody w niedzielę... W tym roku mam zamiar zwrócić się w Twoje strony gdzieś koło Bieszczad...
Mariobiker1973
| 09:53 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj @ Kviato Dziękuję.
@ MargoBiker Szkoda, że się minęliśmy można byłoby chwilę porozmawiać przy gorącej kawie. Następnym razem się uda :)
kviato
| 09:17 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Piękny wyjazd,205 km.dystans dnia,wielkie gratulacje!
MarqoBiker
| 00:39 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Niezły kawał trasy . Rozmineiliśmy się dziś gdzieś w Sandomierzu :)